středa 30. března 2016

To potřebujete: Tvářenka essence fun fair: Ring around the rosy


Milé čtenářky,

dnes vám přináším rychlorecenzi, protože minulý týden jsem si koupila naprosto úžasnou tvářenku od essence. Jelikož se jedná o limitovanou edici, nevím, jak dlouho bude k dostání, tudíž považuji za svou kosmetickou povinnost vás informovat pokud možno včas :).

Edice fun fair obsahuje tři odstíny očních stínů, dva odstíny rtěnek, dva odstíny tvářenek, třpytivé perly, čtyři odstíny laku na nehty, dva odstíny cukrové vaty na nehty a gumičky do vlasů ve tvaru lízátka. Celá edice se nese v duchu pastelových a jemných barev a prohlédnout si ji můžete
zde.



Já jsem si vybrala tvářenku v odstínu 01 Ring around the rosy. Jedná se o světlou studenou růžovou s jemným odleskem. Tvářenka je zapečená, ale nečekejte takovou tvrdost a obtížně nabíratelnou barvu jako u tvářenek Bourjois. Tato tvářenka vám již jedním tahem štětce dodá na tváře to správné množství barvy pro svěží a přirozený efekt. S každou další vrstvou docílíte výraznějšího výsledku. Zde bych chtěla upozornit, že tvářenka je opravdu SKVĚLE PIGMENTOVANÁ A JE SNADNÉ TO S NÍ PŘEHNAT. Nanášejte ji tedy opravdu lehce, budete samy překvapeny barevnou intenzitou. Vůbec nepráší, skvěle se nanáší, vydrží bez hnutí celý den a na tváři vypadá nádherně. V balení najdete 4 g produktu a stojí kolem 80 Kč. Já osobně ji považuji za jeden z nejlepších nákupů poslední doby, poměr cena výkon je neuvěřitelný a myslím, že může bez obav konkurovat mnohonásobně dražším produktům. A jak tedy vypadá? :)





Na hřbetu ruky, lehce dvakrát nabráno prstem
 
Jedna vrstva na tváři
 
                                                 Dvě vrstvy, nahoře na světle, dole ve stínu
     
                                 Tři vrstvy na pravé tváři, na levé nic pro větší kontrast

Tak to by bylo o této tvářence asi vše, dodám jen snad: kupte si ji :). A pokud vám nevyhovuje růžová, můžete si ji koupit v broskvovém odstínu. Je to skvělá, univerzální tvářenka s neskutečnou výdrží a moje první tvářenka od essence. Myslím, že napoprvé jsem si nemohla vybrat lépe.

Co vy, máte něco z této kolekce? A zaujala vás hvězda dnešního článku? Máte v plánu si něco z této kolekce pořídit? 

P. S. Tvářenku jsem kupovala v Rossmannu, kde měli dobře zásobený stojan s touto limitovanou edicí :). 













                         

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).