středa 26. srpna 2015

Bioderma Hydrabio Riche

Milé čtenářky,

dnes mám pro vás článek o pleťovém krému Bioderma Hydrabio Riche. S řadou Hydrabio mám velmi dobré zkušenosti, vyzkoušela jsem sérum, čisticí pěnu, micelární vodu i variantu Légere tohoto krému. Se všemi výrobky jsem byla (a jsem i nadále) spokojená. Teď ale ke krému. Je určen pro dehydratovanou a citlivou pleť, kterou by měl zklidňovat, hydratovat a dodávat jí pružnost. Zároveň je hypoalergenní a nekomedogenní. A jak vyhovoval mně?


Balení: Začnu od toho, co je vidět na první pohled :). Balení je velmi elegantní, moc se mi líbí, a díky pumpičce se krém dávkuje velice účelně a hygienicky.

Snášenlivost, pocit na pleti: S krémem jsem neměla absolutně žádný problém, žádnou negativní reakci, je velmi lehký, navzdory tomu, že se jedná o Riche variantu. Krém je velmi jemně parfémován vůní typickou pro celou řadu Hydrabio.

Účinky, hydratace: Nejdůležitější je, zda krém plní to, co slibuje. Zde musím poznamenat, že ano, ale pouze částečně. Jak už jsem řekla, má pleť na něj reagovala velice dobře, byla rozjasněná, hladká a vyživená. Žádnou alergickou reakci (zčervenání, pupínky) jsem nezaznamenala. Líbí se mi, že krém se dá v pohodě použít jak ráno jako podklad pod makeup, tak i na noc (díky absenci SPF). Jediné, k čemu mám výhrady, je právě jeho schopnost hydratace. Mám zkušenosti s dalšími krémy ve variantě Riche, a to od firem Avéne a La Roche-Posay, a ty byly rozhodně lepší. Pro mě byly hydratační účinky tohoto krému občas nedostatečné, na druhou stranu bych se kvůli tomu nebála tento krém doporučit i na smíšenou pleť, protože ji zbytečně nezatíží příliš velkou dávkou hydratace. Používala jsem tento krém teď přes léto, a to mi vyhovoval, ale v zimě by mi nejspíše nestačil. Je opravdu spíše lehčí a velmi rychle se vstřebává, občas jsem s ním měla pocit sušší pleti, a to i těsně po namazání.

Složení: Na složení se podívejte a posuďte samy. Je to mix chemických a přírodních složek, nijak nevybočuje z průměru této značky: WATER (AQUA), GLYCERIN, ETHYLHEXYL PALMITATE, MINERAL OIL (PARAFFINUM LIQUIDUM), TRIDECYL TRIMELLITATE, XYLITOL, CYCLOPENTASILOXANE, ALCOHOL DENAT., GLYCOL PALMITATE, ARACHIDYL ALCOHOL, CORN STARCH MODIFIED, POLYEHTYLENE, SODIUM LACTATE, GLYCERYL STEARATE, NIACINAMIDE, PEG-100 STEARATE, PYRUS MALUS (APPLE) FRUIT EXTRACT, ANHYDROXYLITOL, RHAMNOSE, MANNITOL, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, DIMETHICONE, ARACHIDYL GLUCOSIDE, XYLITYLGLUCOSIDE, HEXYLDECANOL, TITANIUM DIOXIDE, XANTHAN GUM, C30-45 ALKYL CETEARYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, ALUMINA, STEARIC ACID, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, BEHENYL ALCOHOL, LAMINARIA OCHROLEUCA EXTRACT, DISODIUM EDTA, PHENOXYETHANOL, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, BUTYLPARABEN, ETHYLPARABEN, ISOBUTYLPARABEN, FRAGRANCE (PARFUM)

Konzistence: Tento krém je hutný, hutnější než Légere varianta, ale není příliš mastný, velmi dobře se rozmazává i vstřebává. Na ruce vidíte množství krému, které vymáčknete jedním stiskem pumpičky, a také dobře vidíte jeho konzistenci.


Můj závěr je tedy takový, že tento krém je vhodný pro ty z vás, kdo hledají hydrataci, ale nemají rády mastné krémy. Na jaro a léto byl pro mě velice příjemný, ale na zimu potřebuji něco hutnějšího. Není pro mě tím nejlepším krémem, jaký jsem kdy měla, ale je fajn a v podstatě plní, co slibuje. V řadě Hydrabio mám ale jiné favority, ke kterým se budu vždy vracet (sérum, čisticí pěna), nicméně těch pár měsíců s tímto krémem bylo velmi příjemných a ráda si jej někdy koupím znova.

Co vy a řada Hydrabio? Máte v ní nějaké své oblíbence? A jaký je váš oblíbený letní krém?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).