pondělí 13. října 2014

Miraculous oil od Garnier aneb tohle stojí za to


Milé čtenářky,

na pondělek jsem si pro vás nachystala veskrze pozitivní článek. Olej na vlasy od Garnier už mám doma dlouho, ale k recenzi jsem se dostala až nyní. Kromě šamponu, kondicionéru a masky moc dalších přípravků nepoužívám, ale tento olej jsem si zamilovala. Je to jeden z výrobků, které opravu dělají to, co slibují. Tento olej má ochránit vlasy před teplem až do 230 °C, výrazně urychlit jejich sušení a dodat jim lesk a hebkost. Já dodávám, že jako bonus ještě nádherně voní, a vůni cítíte z vlasů i druhý den po jeho použití. 

Používám jej tak, že do vlasů lehce vysušených ručníkem vetřu jednu pumpičku (asi od poloviny jejich délky) a poté začnu s fénováním. Vlasy jsou opravdu vysušené mnohem rychleji (doba potřebná k jejich vysušení se mi zkrátila asi na polovinu), jsou těsně po fénování mnohem lesklejší a hladší než bez něj. Rozhodně nejsou mastné nebo zatížené, naopak očekávejte spíše pocit lehkosti a vzdušnosti. A, jak už jsem zmínila, překrásně voní. 

Obalu také nemám co vytknout, líbí se mi jak designově, tak i z hlediska použití, pumpička je praktická a na jedno pumpnutí dostanu přesně tolik oleje, kolik potřebuji.




Níže můžete vidět zadní stranu s popisem účinků.



A nakonec složení, arganový olej je už na třetím místě, což nebývá zvykem.


Myslím si, že tento obyčejný levný olej z drogerie (stojí kolem 200 Kč) se vyrovná i mnohem dražším přípravkům v této kategorii (měla jsem olej od CHI a nevidím mezi nimi rozdíl, co se účinků týče). A možná je i předčí, co se složení týče, neboť neobsahuje mnoho zbytečných silikonů (jako třeba již zmíněný CHI). Koupi tohoto oleje vám zkrátka doporučuji všemi deseti, obzvláště teď před zimou.

Co vy, používáte vlasové oleje? A znáte tento olej od Garnier?

P. S. Během psaní této recenze jsem byla v pravidelných intervalech okupována naším novým zvědavým přírůstkem :-).

To je Tyrion. Špatně se fotí, neboť neustále někde běhá :)

4 komentáře:

  1. Také ho používám. To složení je parádní a celkově super produkt! Navíc je ho strašně moc! Používám rok a půl a to docela velké množstvím furt ho je 3/4! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já ho používám před žehlením do suchých vlasů a perfektně je uhladí, tisíckrát lépe než produkty určené přímo na narovnání vlasů nebo tak.. jen jsem ho zatím vždycky viděla stát přes 200, 140 je super cena :D

    OdpovědětVymazat
  3. Cheche, Tyrion :) že uhádnu, odkud vítr vane... používám olejíček alverde

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).