úterý 1. července 2014

Schwarzkopf essence ultime Omega repair

Milé čtenářky,

pod tímto dlouhým názvem se skrývá šampon, kondicionér a maska na vlasy ze stejné řady od firmy Swarzkopf. Essence ultime je nová řada výrobků na vlasy, která byla vyvinuta ve spolupráci s Claudií Shiffer. Kromě Omega repair obsahuje ještě výrobky pro barvené vlasy (Diamond color), pro lesk vlasů (Crystal shine), na objem (Biotin+ Volume) a pro posílení vlasů (Mineral strenght). Já jsem si vybrala kategorii výrobků Omega repair, která je určená pro poškozené a oslabené vlasy. Ne že bych je měla nějak výrazně oslabené, ale už delší dobu je nechávám růst "jen tak" a regenerace a vzpruha se vždycky hodí. Šampon, kondicionér i maska obsahují omega oleje, výtažky z perel, keratin, panthenol a zušlechtěný protein.

Šampon, kondicionér i masku používám již více než měsíc. A jak jsem s výrobky spokojená?



Celý můj nákup se odvíjel od toho, že jsem chtěla vyzkoušet novou masku na vlasy, a tato mi padla do oka i do nosu. A jelikož byla v dm zrovna akce dva plus jeden nejdražší výrobek z této řady zdarma, vzala jsem si všechny tři. Začnu tedy maskou, neboť z té jsem nejvíc nadšená.

Maska: Je velmi hutná, krásně krémově voní, stačí jí použít trošičku. Je to určitě jedna z nejlepších masek z drogerie, které jsem kdy měla. Vůní i vlastnostmi mi velmi připomíná moji milovanou masku s bambuckým máslem od Gliss kur, kteá už se ale bohužel neprodává. Doporučila bych ji zeména pro sušší a hrubší vlasy, nádherně je uhladí a vyživí, a to dlouhodobě, vlasy mám skutečně o mnoho hezčí a i okolí si toho všimlo. Vlasy jsou také snázeji upravitelné a lépe drží tvar. Nemám zkrátka nic, co bych této masce vytkla. Její účinky jsou srovnatelné s profesionální kadeřnickou kosmetikou. Složení není nic pro odpůrkyně silikonů, ale já s nimi zas takový problém nemám. Masky je 200 ml a její cena se pohybuje kolem 199 Kč.


Šampon: U šamponu mám trochu problém s opravdu výraznou parfemací. Jak píše Levandule ve svém článku, voní jako Armani She nebo Naomagic, to já nemohu posoudit, zmíněné vůně neznám, ale voní fakt hodně. Používám jej vždy málo a ještě jej hodně ředím vodou a stejně voní celá koupelna. Vůně ve vlasech drží dva až tři dny, což ale považuji spíše za plus. Mi to nevadí, ale pro někoho s citlivým nosem nebo vlasovou pokožkou by to mohl být problém. Jinak vlasy umyje dobře, vydrží v pohodě bez dalšího umytí tři dny. Složení na fotce dále:


Kondicionér: V porovnání s maskou je takový obyčejný, jeho účinky mě tak moc neoslnily, mohl by být hustší, hutnější a výživnější. Naštěstí není tak výrazně parfémovaný jako šampon, v kombinaci s maskou funguje uspokojivě, ale samostatně jsem ho ještě nezkoušela použít. Znám ale lepší
kondicionéry, a hlavně o dost levnější. Cena šamponu i kondicionéru je 169 Kč (v dm). Složení vizte níže:



Ze všech tří výrobků vám nejvíce doporučuji masku, která je opravdu skvělá. Jak šampon, tak kondicionér patří k lepšímu průměru, takže vám rozhodně jejich koupi nerozmlouvám. Masku si určitě koupím znova, ale jinak bych chtěla vyzkoušet šampon a kondicionér z jiné řady (třeba Crystal shine).

Více informací o těchto výrobcích najdete na www.essence-ultime.cz.

Co vy, máte s vlasovou kosmetikou essence ultime nějakou zkušenost?




4 komentáře:

  1. Mám tuším vzorek šamponu, se Schwarzkopf mám velmi dobré zkušenosti. :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. ja mám vzorku zo šampónu, ale zatiaľ som ešte neskúšala:)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám vzorek šamponu, asi ho vezmu někam na dovolenou, tak uvidíme, na tu vůni jsem tedy zvědavá! Ale hlavní je, abych zase neměla z vlasů koudel, což se mi stává docela často :-D

    OdpovědětVymazat
  4. supr, dneska si jdu masku koupit...je ted v tetě v akci za stovku, dlouho mám na ni políčeno, tak aspon ted vím, že se nemám čeho bát :)

    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).