pondělí 27. ledna 2014

Lednová bilance a povšechné novinky

Milé čtenářky,

blíží se konec ledna, což znamená pravidelně nepravidelnou bilanci. Vzhledem k tomu, že jsem v lednu pobývala převážně v Brně, veškerá má spotřeba i nákupy se odehrávaly zde. No, nákupů bylo minimálně, neboť jsem byla zalezlá doma a učila se na státnice, tudíž jsem pouze využila slevu
25 % při nákupu pěti a více výrobků privátních značek v drogerii dm. No a co jsem spotřebovala?

Spotřebováno




Tak opět zleva.

Balea tělová emulze s vůní fíků a čokolády: ANO. Je to limitovaná edice, ale v některých drogeriích dm ji podle mě stále mají. Hydratuje dobře a voní božsky, nic víc od tělového mléka nepožaduji :).

Šampon Herbalife a Aloe vera: ANO. Tento šampon jsem dostala jako dárek a byl moc fajn. Jemný, příjemně voněl, vlasy umyl a vlasovou pokožku nedráždil. A vydržel mi opravdu dlouho :). Složení nebylo nijak převratně přírodní, ale to mi nijak nevadí.

Termální voda Avéne: ANO. Můj objev posledních měsíců, více se o ní rozepíšu v nejoblíbenějších výrobcích roku :).

Krycí lak better than gel nails od essence: ANO. Tento krycí lak se prý přestal vyrábět, což je pro mě velmi nemilá zpráva. Vytvrzovač laku od Four seasons mi zdaleka nevyhovuje tolik jako tento krycí lak.

Řasenka Volume glamour max od Bourjois: ANO. Jedna z mých nejoblíbenějších řasenek, a asi nejlepší řasenka od Bourjois. Řasy prodlouží, zahustí i natočí, neopadává, neslepuje. Je zkrátka skvělá. Vydržela mi v dobrém stavu od května, tedy sedm měsíců :).

Toaletní voda Sparkle in Paris od oriflame: MOŽNÁ. Ze začátku mi voněla velmi, ale postupně se mi převoněla a těšila jsem se, až ji spotřebuju. Je to taková líbivá sladší vůně, zajímavé je, že mi ji hodně lidí pochválilo, a mi se přitom až tak nelíbila.

Balea More blond kondicionér: ANO. Geniální kondicionér na blond vlasy bez silikonů, můj nejoblíbenější kondicionér, co víc dodat.


Sprchový olej Saloos Intimia: ANO. Tento jemný olej můžete použít na celé tělo, pokožku nevysuší, je obzvláště vhodný na atopickou pokožku a lupénku. Za mě rozhodně ano, jen má moc velký otvor a vždy jej vyteče zbytečně moc.

Balea tělový peeling Indian chai: ANO. Tento peeling byl opět součástí limitované edice, stál něco málo přes 20 Kč a byl boží! Nádherně vanilkově voněl, zrníček bylo tak akorát, kůže byla po jeho použití vyživená.

Nákupy


Jak vidíte, za leden je to velmi skromné množství. V již zmíněné slevě v dm jsem si pořídila akorát dva kondicionéry, tělové mléko s ureou od Baley (náhrada za vyhozenou hrůzu od Avonu z minulého článku) a tělový peeling od alverde, který by měl navždy odstranit celulitidu (no uvidíme). Dalšími položkami v mém nákupu byly věci do domácnosti, na praní atd. Výsledná bilance je tedy -5 výrobků.

A to je vše za leden, fakt :). Jinak jsem tedy dnes úspěšně obhájila diplomku a absolvovala státnice a získala titul Mgr. v oboru Anglický jazyk a literatura, zařídila jsem si živnostenský list a začínám si plnit své vysněné cíle - zatím jsem zaměstnaná ve dvou jazykových školách, budu učit a překládat :). A co vy a vaše spotřebováno a novinky?

7 komentářů:

  1. Tak v prvé řadě tedy velmi gratuluji! Jsi skvělá! :)
    Moje nákupy... No, dneska jsem si konečně rozbalila dva balíčky, jeden s očním krémem, druhý se štětcem Real techniques, tak jsem zvědavá. Jinak asi nic moc, teď jsem týden zmírala doma v nemoci, tak doháním resty a není čas ani chuť... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že už je Ti líp. Já jsem si nemoc odbyla na začátku ledna, diagnostikovala jsem to jako přílišnou vyčerpanost z psaní esejů :-P.

      Vymazat
  2. tá balea s figamy a kakaom ma teda dosť láka :)
    Beauté Caresse

    OdpovědětVymazat
  3. po zjištění, že krycí lak essence přestali vyrábět, přemýšlím, čím ho nahradím, nějaký tip?
    bára.kára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ho ještě sehnala v Rossmannu, takže moje strategie je nakoupit pár kusů, dokud jsou a pak si budu asi zoufat.

      Vymazat
    2. Já jsem ho v neděli viděla v Brně v Tescu na Dornychu. A byl mi doporučen taky Essence Gel-look top coat, ale zatím jsem ho nezkoušela, tak uvidím...

      Vymazat
  4. Termální vodu Avéne mám taky moc ráda, i když všichni říkají, že je to JEN voda.. Koukám, že jsi se pěkně zásobila při akci na privátní značky DM. Já jsem jim to Alverde slušně vybrakovala! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).