pátek 7. června 2013

Třpyť se jak můžeš aneb Power shine od oriflame

Milé čtenářky,

už dlouho jsem chtěla napsat článek o mých snad nejoblíbenějších rtěnkách, Power shine od oriflame. Podle oficiálních informací by tyto rtěnky měly rty hydratovat a rozzářit, což potvrzuji. Obsahují i SPF 15, což je příjemné a zatím to u rtěnek není samozřejmostí. Momentálně vlastním tuto rtěnku ve čtyřech odstínech a nedávno jsem si pořídila i lesk ze stejné řady a myslím, že u jednoho nezůstane. Jednou z vlastností, kterou na těchto rtěnkách (a samozřejmě i lesku) velmi oceňuji, je jejich úžasná ovocná vůně, která jde ze rtů dlouho cítit. Jo, na tu vůni mě prostě dostaly :-). Výdrž je průměrná, bez jídla a pití vám rtěnka vydrží na rtech v pěkném stavu tak tři hodiny. Tyto rtěnky mi zcela dokáží nahradit balzám, neboť jsou opravdu hodně krémové, krásně na rtech kloužou a hydratují je. Měla jsem a vypotřebovala jsem jich už několik, oblíbila si je také moje maminka. Nejsou ale vhodné pro ty z vás, které dáváte přednost matným rtěnkám. Mat byste u nich hledaly těžko :-). Jinak jsou to ale podle mého názoru špičkové rtěnky a jeden z nejlepších výrobků od oriflame. Jak už jsem řekla, momentálně mám čtyři odstíny; Trendy berry, Red ovation, Sexy plum a Pink punch. Lesk mám v odstínu Soft coral.



Odstíny
Rtěnky jsou na fotce v plně vysunutém stavu, můžete tedy jasně vidět, kolik mi z každé zbývá. Jsem na sebe hrdá, dělám pokroky v Malování a časem se třeba dostanu i k sofistikovanější úpravě fotek ;-).


Jak můžete vidět z fotky na ruce, výraznější odstíny jsou Trendy berry a Red ovation, ostatní tři jsou velice přirozené a rtům dodají spíše lesk než barvu. I ty výraznější odstíny ale na rtech působí decentně, méně výrazně než u matných rtěnek. To si ostatně můžete prohlédnout na následujících fotkách:

A samozřejmě jsem vyfotila i lesk a jeho zvláštní aplikátor, což je taková plastová lopatička s prohlubeninkami, pracuje se s ním překvapivě dobře.


Jediná věc, která mě na těchto rtěnkách štve, je, že se poměrně brzo ošoupe ta pěkná stříbrná barva z obalu a rtěnky pak vypadají dost nevzhledně. Na funkci jim to nicméně nikterak neubírá. Mám ráda všechny odstíny, které mám, a jak jsem již říkala, určitě si pořídím další. Momentálně jsou v katalogu za 79 Kč ;-).

Co vy, máte s těmito rtěnkami zkušenost? Dáváte přednost matným nebo lesklým rtěnkám?

Mám ještě dvě technické otázky: Jak se vám líbí fotky s popisky? Já jsem na ně fakt pyšná :-D. A sledujete ve sloupci vpravo na stránce "připravované články" nebo je vám to jedno?

P. S. Až budu mít 50000 zobrazení, uspořádám letní kokosovou giveaway, máte se na co těšit, tak se snažte ;-).

2 komentáře:

  1. trendy berry je super, mám vzorku a uvažujem nad plným balením! zaujímavé na nich je, že aj keď sú tak extra trblietavé, sú veľmi vláčne a nesušia :)
    prednosť nedávam ani lesklým ani matným, vyberám podľa nálady a celkovo sa snažím k líčeniu očí doladiť aj rúž, čo je asi samozrejmosť

    OdpovědětVymazat
  2. Na každém blogu sleduji připraviované články, abych věděla, na co se těšit :) JInak rtěnky mne moc zaujaly, kamrádka Oriflame dělá. takže si od ní asi vyžádám katalog :) !

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).