středa 6. března 2013

Co je u mě nového

Milé čtenářky, ráda bych Vám dnes ukázala, co jsem si v posledních dnech pořídila, a že toho bylo docela dost. Využila jsem v dm akci na Dove (za 25 bodů si vytisknete poukaz na 30% slevu na libovolný počet výrobků ve Vašem nákupu, tato akce platí do 12. 3., vytištěný poukaz je možné uplatnit do 19. 3.) a slevový kupon na můj milovaný denní krém Garnier, který jsem doma spotřebovala (obykle stojí 240 Kč, a s tímto kuponkem stál 120, mám ještě jeden kupon na tento krém od kamarádky a asi si koupím ještě jeden, ať jej mám i v Brně). Taky jsem si pořídila nový balzám na rty od oriflame a rtěnku od Clinique (za 120 Kč, bude samostatná recenze). Rozhodla jsem se rovněž vyzkoušet noční krém z řady Milk and Honey od oriflame, který byl v akci za stovku (a já doma už vážně nemám ani trošku krému na obličej :). Od značky Dove jsem si pořídila dva kusy intimního sprchového gelu (ty poputují domů, v Brně jsem v tomto směru zásobená), který chci vyzkoušet, nový typ sprchového gelu pro citlivou pokožku a svěží sprchový gel s nádhernou vůní na nadcházející letní období. Já jsem prostě na sprchové gely Dove dosti zatížená :). Nesmím také opomenout úžasné tělové mléko s bambuckým máslem. Se všemi slevovými kuponky mě můj obří nákup v dm vyšel na 500 Kč, což je docela fajn (a to jsem ještě kupovala něco, zatím tajného, do giveaway). Rovnou jsem si pořídila slevovou knížku za 50 bodů, kde jsou docela zajímavé slevy. Na druhé fotce můžete vidět nový zpevňovač nehtů od Sally Hansen (už mě ty moje nehty na rukách fakt štvou) a podkladový a krycí lak v jednom od Miss sporty. A to je vše, recenzí se určitě dočkáte a někdy během tohoto týdne vyhlásím jarní giveaway! :)

Nákup z dm, oriflame a rtěnka Clinique
Detail rtěnky a balzámu

Noví pomocníci na nehty



Máte dobrou zkušenost s některým z těchto výrobků? A těšíte se na giveaway? ;-)


3 komentáře:

  1. Miluju Dove! všechno tak strašně krásně voní!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, to je ale nákup! Dove mám moc ráda, vše mi krásně voní (včetně toho krému na ruce, který blogerky zkritizovaly).

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).