sobota 23. února 2013

O korektorech

Tento článek jsem plánovala už dlouho a konečně jsem si našla čas na jeho napsání. Ty z Vás, které můj blog sledují delší dobu, už ví, že korektor je pro mě spolu s řasenkou a pudrem základ líčení. Korektor používám téměř výhradně na oblast kolem očí, na zamaskování kruhů a žilek na víčku, téměř nikdy jsem nepoužívala korektor v tyčince, jsou na mě moc hutné, mám nejraději tekuté korektory, které nevysušují pleť. Také je Vám známo, že můj nejoblíbenější korektor je Healthy mix od Bourjois. Bohužel jsem se nedávno dozvěděla, že jej přestali vyrábět, a mám tuto informaci ověřenou i u českého zastoupení této značky :-/. Tak doufám, že jej nějak nahradí, protože kupovat si za stejnou cenu (kolem 300 Kč) jejich korektor v peru, který má asi tak pětkrát menší obsah, se mi moc nechce. Kdybych to věděla, tak bych si v těch říjnových slevách koupila více kusů do zásoby. No ale člověk právě nikdy neví. Myslím si ale, že to byl prodávaný a oblíbený výrobek, tak snad bude v sortimentu Bourjois brzy něco podobného.

Všechny mé korektory




Momentálně vlastním a tahám s sebou do Brna a zpět tři korektory, Maybelline a jeden Bourjois "bydlí" doma, ale chtěla jsem Vám jevyfotit všechny najednou. Nevím, zda je má cenu srovnávat, když už Healthy mix není k sehnání, ale Affinitone od Maybelline mám také ráda, akorát se trošku hůře roztírá a má větší tendenci zalézat do vrásek. Healthy mix krásně splyne s pletí, nevysušuje a nezalézá do vrásek, používám jej někdy v malém množství i místo make-upu, i na celé tváři vypadá přirozeně. Měla jsem ještě korektor Match perfection od Rimmelu, ale ten mi moc nevyhovoval, dost zvýrazňoval suchá místa a také zalézal do vrásek. Maybelline Affinitone je ale dobrý korektor za skvělou cenu, je ho 7, 5 ml (Bourjois má 10 ml) a stojí kolem stovky. Mám druhý nejsvětlejší odstín 02 Natural a myslím, že je opravdu dostatečně světlý. Musí se ale opravdu dobře rozetřít, aby nezalézal do vrásek a pěkně se na pleti usadil. Čímž se dostávám k další části článku, štětci Beauty strokes.

Korektory a štětec

Štětec na korektor Beauty strokes

Detail štětce

Druhý konec :)




Štětec na korektor od Beauty strokes jsem si koupila v Americe  a stál myslím deset dolarů, to znamená 200 Kč. Do jisté doby jsem pokládala štětec na korektor za zbytečnost, nicméně jsem se přesvědčila, že zbytečnost to není. Korektor nanesený a rozetřený štětcem vypadá mnohem přirozeněji, zalézání do vrásek se minimalizuje a hezky drží, jak má. Když jej ještě přepudruji fixačním pudrem od Dermacolu, vypadá to pěkně a přirozeně a vydrží to tak celý den. Pořídit si nějaký štětec na korektor Vám určitě doporučuji, dají se sehnat i za 50 Kč například v HM (pokud tedy často používáte tekutý korektor). Já jsem s ním mnohem spokojenější, než jsem byla s houbičkou na make-up, opravdu je to velký rozdíl jak v pohodlnosti nanášení, tak ve výsledku.

Na závěr mám pro vás porovnání odstínů jednotlivých korektorů na ruce, vidíte, že jsou všechny dost světlé, Maybelline je nahoře, ten je do růžova, pod ním je Bourjois Healthy mix v odstínu 51 a pod ním odstín 52 (mezi nimiž téměř nevidím rozdíl), oba jsou do žluta. 

Korektory na ruce

A na závěr mám pro Vás otázku: jaký je Váš oblíbený korektor či rozjasňovač, především na oční okolí? Ať mám inspiraci :).

Díky za Vaše komentáře.

5 komentářů:

  1. Můj oblíbený je skin match od Astoru, dokonce mi ani nezvýrazňuje suchá místa, což je zázrak. :)
    Pěkný článek. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já používám pod oči Rimmel match perfection, se kterým jsem spokojená. Ten od Bourjois jsem chtěla už dávno vyzkoušet a je jen dobře, že jsem se k tomu nedostala - ještě bych si ho zamilovala a štvalo by mě to. Já mám vůbec nějaký zvláštní dar zamilovat si výrobky, které se brzy stáhnou z prodeje...

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám 2 korektory a oba od Essence, takže moc děkuji za inspiraci!

    OdpovědětVymazat
  4. Healthy Mix už není? Nouuu, proč mi rušej všechno, co se mi líbí :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Byl jsem bez herpetické choroby pomocí bylinné medicíny Dr. Sacre, která ji vyléčila, šel jsem na lékařský test, doktor mi potvrdil, že jsem bez herpetické choroby, funguje to jako kouzlo a bylinná medicína je nejlepší, tady je číslo Dr. Sacre WhatsApp +2349076034359 nebo e-mailová adresa doctorsacrehealing@gmail.com,
    Kontaktujte ho, pokud máte jakýkoli problém nebo chorobu, kterou potřebujete, je kontaktovat ho, pomůže vám vyléčit tuto dlouhodobou nemoc ve vašem systému pomocí bylinného léčiva

    Mary

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).