čtvrtek 3. ledna 2013

Tělové máslo Saloos, vzorky a novinky

Zdravím Vás, mé milé čtenářky, v novém roce. Dnešní článek bude obsahovat recenze i novinky, protože samostatné články na jednotlivé produkty by byly moc krátké. Představím Vám naprosto úžasné tělové máslo Saloos, zhodnotím tři vzorky a ukážu Vám novinky, na jejichž recenze se můžete těšit.

Bio pomerančovo-kokosová péče Saloos



Pokud máte rády biokosmetiku, pomeranče a kokos, je toto máslo pro Vás ideální. Voní naprosto božsky (měla jsem silné tendence jej jíst) a vůně na pokožce poměrně dlouho vydrží. Složení je luxusní a ten bio kokosový olej nemá chybu. Máslo má lehce hrudkovitou konzistenci, která se při kontaktu s kůží a s teplem mění na olej. Tento olej není nijak přehnaně mastný, rychle se vsakuje a kůže zůstává dlouho vyživená. Se svojí citlivou a v zimě docela dost suchou kůží Vám mohu tento malý zázrak jednoznačně doporučit, nejraději jej nanáším těsně po sprše na ještě trochu vlhkou pokožku. Jeho jedinou nevýhodou je poměrně malé balení (100 ml) v kombinaci s mou neustálou touhou se s ním mazat. Zkrátka, já jej miluji a Vy ho rozhodně vyzkoušejte!

Vzorky


Dalším tématem tohoto článku jsou tři vzorky. Rozhodla jsem se spotřebovat všechny nasyslené vzorky, a toto jsou první tři z nich. Mé dojmy z nich jsou skutečně jen první dojmy, všechny vzorky měly 1 až 1, 5 ml, takže oba krémy mi vystačily na jedno použití a make-up na dvě.

Lavera hydratační krém s divokou růží:

K výrobkům přírodní kosmetiky, které obsahují něco z růže, mám všeobecně kaldný vztah. Tento krém je fajn, voní pěkně (ale taky trošičku nahnile), hydratoval dostatečně (použila jsem jej na noc a ráno byla pleť stále pěkně hydratovaná). Nijak mě nepodráždil, nežmolkoval. Nicméně, nijak mě neoslnil, netoužím po něm, prostě normální krém.

Rimmel Wake me up make-up, odstín 100 Ivory:

Tento make-up mě příjemně překvapil, má dobře roztíratelnou, tak akorát hutnou konzistenci, kryje středně, má velmi jemnou, nevtíravou parfemaci, a vydržel mi na pleti celý den. Nezalézá do vrásek a řekla bych, že je i trochu hydratační. Obsahuje ale třpytky, což u make-upů nemám ráda, raději používám ty bez třpytek.

Vichy Idéalia krém:

Tento krém voní moc hezky, lépe než Lavera, dobře se roztírá, rychle se vsakuje. Hydratuje obstojně, nežmolkuje, použila jsem jej jako podklad pod make-up a bylo to v pohodě. Myslím si ale, že plné balení krému je dost drahé a upřímně nevidím moc velký rozdíl mezi tímto krémem a krémem od Garnier za stovku :).

Novinky

 


Jak vidíte, byla jsem při nákupu náhradníků věcí, které mi došly, značně monotematická. Balea je zkrátka momentálně moje dost oblíbená značka. Držela jsem se jí i z důvodu lehké povánoční finanční krize. Zleva jsem si koupila: Intenzivní masku na blond vlasy, která vystačí asi na dvě použití (20 Kč), kondicionér na blond vlasy (40 Kč), moji velmi oblíbenou kokosovou masku (40 Kč) a tělové mléko s ureou pro citlivou pleť (60 Kč, koupila jsem si jej i proto, abych tak rychle nevyplácala to máslo od Saloos). Na recenze se můžete těšit v příštích dnech.

Doufám, že se Vám článek bude líbit a že mi třeba do komentářů napíšete své zkušenosti s uvedenými výrobky.

4 komentáře:

  1. Od saloos toho mam hodne a nejlepsi je pro me Latte kokosova pece....

    OdpovědětVymazat
  2. Já si dělám chutě na tropickou verzi té kokosové péče, pomeranče jako takové mě tedy moc neberou, ale samotný kokosový olej je naprosto skvělý, tak bych opravdu ráda nějaký ten balzám s "příchutí" vyzkoušela! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Máslo se mi líbí, už párkrát jsem o něm uvažovala...:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jeee, to pomerančové musí krásně vonět. Saloos je fajn.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).