pátek 5. října 2012

Páteční líčení

Dnes to bude jen stručně, opět jsem dnes měla náladu na fialové líčení, ale je to jiné, než minule.


Použité produkty



Po směru hodinových ručiček: monostíny od Bourjois v odstínu Blanc amethyste, korektor Healthy mix od Bourjois (překypaný do prázdného obalu od vajíčka od oriflame), tužka na oči Effet duochrome v odstínu Violet rosé od Bourjois, moje momentálně velmi oblíbená řasenka Stimulash volume od Astoru a pudr v odstínu vanille od Bourjois. Korektor jsem použila ve velmi malém množství i jako make-up a pod oči a na oční víčka. Pak jsem přepudrovala celou tvář včetně očních víček, pak jsem víčka namalovala tužkou a na tu pak nanesla stíny. Na závěr řasenku, oční stíny Blanc amethyste jsem použila i jako tvářenku, na rty balzám a bylo to :-).

P. S. Foťák trochu sežral barvy, výsledek je ve skutečnosti fialovější.

Výsledek

2 komentáře:

  1. Opět velmi povedené líčení, taky poslední dobou tíhnu k fialovým odstínům. :)
    A nevím, čím to je, ale foťáky obecně neumějí fotit odstíny fialové, můj to taky vždy sežere. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).