středa 18. července 2012

Pudry a já

Snad je dnes středa a Vy se můžete pokochat nad dalším článkem. Slibovala jsem Vám přehled mých pudrů, takže tady je. Co se týče pudru, je to věc, kterou používám při líčení vždy,  je to jedna z mých základních věcí v dekorativní kosmetice. Ačkoli nemám mastnou pleť, s pudrem se mi líbí víc než jen s použitím make-upu/tónovacího krému.

Všechny pudry


Jak můžete vidět na fotce, mými oblíbenými značkami pudru jsou oriflame a Bourjois, oriflame pro jeho cenovou dostupnost a slušnou kvalitu, Bourjois v podstatě ze stejných důvodů, kvalita je tam o něco výše, samozřejmě, a také kvůli krásným obalům. Dále uvidíte všechny pudry otevřené i s jejich houbičkami a pak je rozeberu podrobněji.


oriflame


Pudry jsem seřadila podle jejich stupně vypotřebovanosti. 

Zcela vlevo je Studio Artist pressed powder v odstínu Light. Je skutečně velice světlý, a díky zrcátku a houbičce ideální do kabelky. Houbička je sice trochu fórová, ale v nouzi se s ní přepudrovat dá. Pudr působí na pleti přirozeně, nijak ji nevysušuje, nezalézá do vrásek, krásně se přizpůsobí odstínu pleti. Obal vypadá už dost použitě, neboť ho neustále tahám s sebou, ale to nijak nevadí, je i hezky malý, vleze se všude.

Uprostřed je můj jediný sypký pudr Air soft powder, se kterým jsem taky spokojená, ale moc ho nepoužívám, kompaktní pudry jsou zkrátka praktičtější. Ale když si chci s líčením pohrát, ráda použiju tento pudr, rovněž v odstínu Light, jehož houbička je mnohem lepší a lépe se s ní pracuje než s tou u pudru Studio Artist. Je ze všech mých pudrů nejrůžovější, takže ideální pro pleť s růžovým podtónem, taky mi pěkně sedí.

Poslední, zcela vpravo, je úplně nový pudr Matte control pressed powder, což je jeden z nejlepších pudrů, jaké jsem kdy měla. Přiložená houbička je SKVĚLÁ,  kvalitní a praktická. Líbí se mi také hranatý tvar krabičky, odstín, to, jak na pleti pudr vypadá, zkrátka všechno. Toto je druhé balení tohoto pudru, které mám. Odstín je, jak jinak, Light/medium. Ideální pudr do kabelky a můj vítěz mezi pudry oriflame, i o něco lepší než Studio Artist. 

Bourjois


Dostáváme se k luxusnější části mé pudrové sbírky, a to k pudrům od Bourjois. Opět jsou řazeny podle použitosti.

Zcela vlevo je pudr Mineral radiance v odstínu 02 vanillé, který mi krásně sedí, ačkoli se může zdát trochu oranžový. Psala jsem o něm už tady. Krásně pleť zmatní a zároveň rozjasní, je zkrátka eňoňuňo (lepší slovo mě nenapadá). Krabička je zároveň velice odolná, takže taky v pohodě přežije v kabelce. Houbička je moc příjemná, jemná a nijak se neopotřebovává.

Uprostřed je kompaktní pudr Mexico, který mám v odstínu 73 Miel doré. Co si budem povídat, mohla jsem si koupit světlejší, ale tehdy ho neměli. Používám ho tedy na konturování obličeje nebo když jsem opálená. Jinak je moc příjemný, na to, že je matující, vůbec nevysušuje ani mou suchou pleť. Balení je opět velice praktické do kabelky, houbička je asi nejlepší ze všech tří zde popisovaných pudrů od Bourjois, takže někdy v budoucnu si jej pořídím ve světlejší verzi, pokud se do té doby neupudruju k smrti.

Posledním pudrem je Bio détox v odstínu 51 Vanille clair. Je to velmi světlý odstín, trošku do žluta, barevně mi sedí dobře. Co mě ale na tomto pudru trochu štve, je jeho textura. NEUVĚŘITELNĚ zvýrazňuje šupinky, vrásky atd. Z tohoto důvodu ho nanáším nejčastěji pouze na lícní kosti, kde mám bezproblémovou pleť (například na nos ho dát nemůžu). Na lícní kosti jej nanáším také proto, že má výrazný rozjasňující efekt, což se mi na celém obličeji moc nelíbí. Je to pro mě trochu zklamání, ale na celý obličej ho používat nemůžu, nevypadá vůbec přirozeně. Houbička u něj přiložená je fajn, ale spíše mi připomíná houbičku na make-up, což vlastně tento pudr díky své vysoké krycí schopnosti tak trochu je.

Všechny pudry nanáším štětcem, ale během dne samozřejmě houbičkou :-). Na závěr odstíny na ruce.


 Zleva: Air soft powder, Studio artist, Matte control, Bio détox, Mexico powder a Mineral radiance.

 Co Vy, máte s některým ze zmiňovaných pudrů zkušenosti?

4 komentáře:

  1. S žádným ze zmíněných zkušenost nemám, ale nejvíce by mě lákaly ty první dva od Bourjois :)!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí ten od Bourjois .. ale pudry moc nepoužívám, takže musím počkat, až mi dojde ten stávající :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ten Bio Detox, jak už jsem jednou psala. Pro mě asi zklamání roku. Moc jsem ho chtěla, ale mám totožné problémy jako ty. přijde mi tak trošku jako makeup, nanáším ho tou houbičkou. když to dělám štětcem, tak ještě navíc vytváří nevzhledné pruhy. zvýrazňuje šupinky, zalézá do vrásek a především vůbec nezmatňuje. opravdu jako makeup, po kterém je ještě třeba nanést jiný pudr.

    OdpovědětVymazat
  4. moc ráda bych vyzkoušela Bourjois, tato značka je mi moc sympatická, ale u nás ji nikde neprodávají a do větších měst jedu jednou za sto let, protoze vpodstate nemám rada rusna mista, velke obchodaky, moc lidi atd....ale urcite vyzkousim

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).