úterý 31. července 2012

Pohádka o štětcích

Zdravím Vás, mé milé čtenářky, z Bulharska. S rodiči si užívám moře, klidu a momentálně i klimatizovaného pokoje a wifi zdarma :-). Omlouvám se za menší počet příspěvků poslední dobou, ale pokusím se Vám to vynahradit. Už dlouho se chystám napsat článek o mých štětcích, takže tady je. Nejsem tak úplně štětcový maniak, ale pro líčení očí jsou pro mě nepostradatelné, a také jich mám na oči nejvíc. Peru je cca jednou týdně, štětec na make-up tak třikrát týdně. Používám i pěnové aplikátory na oční stíny i houbičky na make-up, spíše na dorozetření make-upu.

Štětce na oči

 


Shora: rozčesávač řas, dva oboustranné štětce od oriflame (druhý shora je novější typ, třetí shora starší), dva štětce od essence a dva od Mary Kay. Podrobněji je představím dále. 



Na fotce můžete jasně vidět rozdíl mezi starším (vlevo) a novějším (vpravo) štětcem na oční stíny od oriflame. Starší typ je mnohem lepší, přesnější, užší, je to jeden z mých nejoblíbenějších štětců, lépe se s ním pracuje, novější typ je dost široký a celkově na houby, žádného přesného nalíčení s ním nedosáhnete. 


O štětcích na oči od essence toho bylo napsáno mnoho, takže pouze poznamenám, že na tu cenu je to velice dobrá kvalita, velmi ráda používám hlavně ten fialový, dají se s ním pěkně nalíčit oči od začátku až do konce :-).






Štětce od Mary Kay mám taktéž moc ráda, tyto jsem zabavila mamince, která je nepoužívala :-). Jeden je širší a druhý užší, jsou měkké, příjemné, štětinky jsou husté, nevypadávají, nemám, co bych jim vytkla.

Štětce na pudr, tvářenku a make-up


 
O štětcích na pudr jsem se podrobně rozepisovala už tady, takže jen něco málo o štětci na make-up a na tvářenky. Štětec na make-up je od Mary Kay (zcela vpravo), je to můj první, a vyhovuje mi. Štětiny jsou zkosené, husté, jemné atd. Štětce na tvářenky jsou oba od oriflame, opět starší a novější typ, mezi kterými jsem nenašla žádný rozdíl, jsou oba fajn :-). Jak můžete vidět na fotce níže, jsou fakt úplně stejné.


Poslední štětec moc nepoužívám, mám ho už dlouho, ale řekla jsem si, že vám ukážu všechny, je rovněž od oriflame.



Nakonec ještě fotka, jak štětce přechovávám.


Doufám, že se Vám článek bude líbit. Co Vy a a Vaše oblíbené štětce?

3 komentáře:

  1. Děkuji za článek :) Vůbec jsem netušila, že Oriflame nabízí i štětce :) Děkuji za tipy..!

    A užívej si dovolenou ☼

    OdpovědětVymazat
  2. já mám taky pár orif. stetců a jsem spokojená, možná proto, že jsem nevyzkoušela lepší :) máš pěknou sbírku!

    OdpovědětVymazat
  3. ten stojanček je taký roztomilý :))))) a ja penové aplikátory nemusím :/

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).