neděle 8. července 2012

Beauty facts about me

U An. jsem viděla tento článek a líbil se mi, takže i já vám zkusím prozradit o sobě něco, co jsem ještě neprozradila.

Jak jste asi poznali z mých článků, miluju kosmetiku Bioderma a nedovedu si bez ní představit svůj život :-).

Z ženské části naší rodiny (já, maminka, sestra) jsem ten největší kosmetický maniak, nějak jsem se jim odrodila :-D. A já učím používat maminku makeup, korektor, rozjasňovač atd. (nutno podotknout, že má hezkou pleť a spíše se jen snažím, aby tu krásu zdůraznila).

Odličuji se pravidelně každý večer, kdy jsem nalíčená, ale někdy v klidu usnu i neodlíčená (když nejsem moc namalovaná). Nelíčím se každý den, a zatím se mě nikdo nelekl, třeba včera jsme byli na tréninkovém pochodu na Beskydskou sedmičku, vstávali jsme ve čtyři, ušli jsme padesát kilometrů a to fakt není vhodná příležitost pro make-up. A před přítelem ani před nikým jiným nemám problém být nenalíčená.

Na mém obličeji mě trochu štvou kruhy pod očima, na které jsem ale našla skvělý korektor, takže no problem. Jinak jsem spokojená, když nemám ekzém, je má pleť hladká, krásná, ideál :-).

Jsem moc ráda, že jsem přírodní blondýnka a odpadá mi starost s barvením vlasů, holením rukou (kdybych měla tmavé chlupy na rukách, určitě bych je holila) atd. Nikdy jsem si vlasy nebarvila a ani s tím nehodlám začínat. Používám pouze občas zesvětlovač, o kterém bude článek ;-).

Nesnáším, když jsem cítit potem, a to se moc nepotím. První věc, kterou ráno použiju, je deodorant. V těchto tropických dnech se sprchuji dvakrát až třikrát denně.

Až nedávno, ve svých čtyřiadvaceti letech, jsem se rozhodla pořídit si fixní rovnátka (mám celkem velký předkus a též mi nedoléhají správně stoličky), a kdybych věděla, jak to bude v pohodě a že mi to vůbec nebude vadit, jak jsem se obávala, šla bych do toho už dávno.

Odnaučila jsem se syslit si věci do zásoby, nebo jsem to alespoň dost zmírnila. Jsem moc ráda, když spotřebuji nějaký výrobek a můžu si koupit jiný, u šamponů, kondicionerů atd. ráda střídám značky.

Mám ráda kosmetiku oriflame, ačkoli je dost proklínaná, myslím, že některé jejich výrobky jsou kvalitní a třeba jejich sprchové gely jsou skvělé.

Moje kosmetické must-have je následující: Atoderm od Biodermy - na tělo, ruce i obličej, Sensibio H2O od Biodermy, sprchový gel, intimní sprchový gel, šampon, kondicionér, balzám na rty, deodorant, opalovací krém, pasta a kartáček na zuby. Tečka. Bez make-upu se přinejhorším obejdu.

Celý život mě trápí atopický ekzém a doufám, že se ho někdy definitivně zbavím. Zkouším různé metody, momentálně už asi půl roku detoxikaci :-).

Celulitidu mám a nijak ji neřeším :-). Řeším ji tedy správným pitným režimem, pohybem a taky občas nějakým mazáním, ale pitný režim a pohyb nezanedbávám především kvůli sobě, ne kvůli celulitidě.

Ze sportu nejvíc miluju chození a běhání po horách, což vzhledem k tomu, že bydlím v Beskydech, není takové překvapení.

Nepoužívám moc stylingových přípravků na vlasy, pouze tužidlo na vyfoukání vlasů, ale ne vždy. Můj nejoblíbenější stylingový přípravek (uhlazující sprej got2be) navíc asi přestali vyrábět :-(.

V listopadu 2011 jsem vážila 66 kg na 166 cm, což bylo mé prozatímní maximum a už bych se na tu váhu nechtěla dostat. Jsem typická hruška, mám úzká ramena a přibírám do břicha, zadku a stehen. Nyní vážím 60 kg a pomalu se dostávám do svých ideálních tvarů, je to takový hezký vedlejší efekt tréninku na Beskydskou sedmičku. Se zhubnutím a detoxikací mi pomáhají přípravky Herbalife, na které nedám dopustit.

Moje pokožka je tedy dost komplikovaná, suchá, s atopickým ekzémem a navíc jsem velmi světlý fototyp, ale už jsem se naučila o ni pečovat :-). Ale dneska jsem si připálila na horách záda, přestože jsem se doma namazala "patnáctkou" a potom ještě "třicítkou".

Nikdy jsem si neprošla obdobím černě orámovaných očí, modrých stínů a podobně. Začínala jsem pouze decentním použitím řasenky. Preferuji přirozenou krásu, jemný make-up, jemnou vůni, upravené vlasy atd.

Líčení a líčidla mě baví a uvažuju o tom, že bych si někdy udělala vizážistický kurz.

Snažím se o sebe starat komplexně, vnějšně i vnitřně, hýbat se, kvalitně jíst, dostatečně pít, vzdělávat se, hodně číst, udržovat se v pohodě, cestovat, poznávat nové věci, udržovat dobré vztahy s rodinou a s přáteli atd.Vše souvisí se vším.

Na závěr něco na odlehčení ;-).



Doufám, že článek se vám bude líbit a že bude i zajímavý.
















9 komentářů:

  1. zajímal by mě ten korektor na kruhy pod očima, mně se zatím nepodařilo najít nic, co by mi pomohlo. Herbalife mám taky moc ráda, i když i k tomu je třeba ještě pevná vůle a ta mi tak nějak chybí. Ale vždy mi ten jejich koktejl přidá minimálně více energie a cítím se líp.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedná se o korektor Healthy mix od Bourjois, mám ho nafocený "v akci" tady:

      http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2012/04/bourjois-ma-laska.html

      Vymazat
    2. děkuji, popřemýšlím o něm.

      Vymazat
  2. Tak tento článek je strašně super! Moc si cením, že jsi nás - tvé čtenářky - pustila malinko do svého kosmetického soukromí :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten obrázek je super. :-D

    krásný článek...

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý článek :) Mimochodem, nalákala jsi mě na koupi korektoru :-D Jen až mi dojde můj Catrice ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Hezký článek. ;)
    Jinak se spoustou věcí taky souhlasím, nejvíce se mi ale líbí poslední bod s komplexní péčí. Tak nějak se o to tak poslední dobou snažím, ačkoliv ne vždy to jde, stres je stres... :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).