čtvrtek 7. června 2012

7 deadly sins of beauty

Tento tag se mi hodně zalíbil, takže se ho ráda zúčastním.

1. Lakota! Jaký je tvůj nejlevnější a nejdražší kosmetický kousek?

Když nepočítám parfémy, tak nejdražší kategorií věcí, které si kupuji, je pleťová kosmetika: v převážné většině Bioderma. I tam ale ráda ušetřím a využívám všelijaké akce, a mám vytipovanou lékárnu v Brně, kde jsou výrobky od Biodermy výrazně levnější než v jiných lékárnách. To ale pro účely tohoto tagu není tak moc zajímavé, jako dekorativní kosmetika. Myslím, že v mé kosmetické výbavě asi není nic, co by mě stálo více než 400 Kč, takže za nejdražší výrobek mohu směle označit tvářenku Mary Kay, kterou jsem si koupila včera a která stála 390 Kč. Je to něco mezi tvářenkou a rozjasňovačem, je z nové letní limitované edice líčení a moc mě zaujala (na recenzi se můžete těšit :-)). Nejlevnějším přírůstkem v mé sbírce je lak od NYC v odstínu Cotton Candy, který jsem shodou okolností také kupovala včera, byl zlevněný na 29 Kč.



2. Hněv! Jaký kosmetický produkt miluješ a zároveň nenávidíš? Jaký produkt bylo nejtěžší dostat?

Nemám žádný kosmetický produkt, který bych zároveň milovala a nenáviděla. Buď něco miluju a používám to, nebo to nemám ráda a nekupuju si to :-). Nejtěžší pro mě bylo shánět šampony a kondicionéry Herbal Essences. Milovala jsem je, obzvláště ten heřmánkový, ach, ta vůně a ty účinky na blond vlasy :-). U nás se kdysi prodávaly v lékárnách, pak kolem nich byl velký poprask, že způsobují rakovinu (což byla velká blbost), takže jsem si je vozila ze všech dovolených a zahraničních pobytů v Anglii, v Řecku, v Chorvatsku atd... Bylo to běžné zboží, ale u nás nesehnatelné. A ta jejich nová, u nás uvedená řada už mě bohužel tolik neoslovila.

3. Obžerství! Jaký je tvůj nejchutnější kosmetický produkt?


Nejchutnější je jednoznačně čokoládový balzám na rty od oriflame :-). Nejradši bych ho snědla, opravdu chutná jako čokoláda.




4. Lenost! Jaký kosmetický produkt při líčení vynecháváš, protože jsi líná ho použít?


To je velmi individuální, záleží na situaci. Ale základ líčení je pro mě korektor, pudr a řasenka. Stíny a tužku na oči vynechávám, když nestíhám :-). A make-up zase tak úplně nutně a vždy nepotřebuji. Balzám na rty nebo rtěnku naopak nosím, i když jinak nejsem nalíčená (sluneční brýle, rtěnka a jde se).


5. Pýcha! Jaký kosmetický produkt ti dodává nejvíce sebevědomí?

Všechny :-). Nejdůležitější je pro můj dobrý pocit deodorant, parfém, kvalitní řasenka, korektor, pudr, tvářenka a lesk nebo rtěnka. Mám ráda pocit krásné, dokonalé pleti a nekonečně dlouhých řas. A mám pocit, že základní nalíčení mi i nejvíce sluší.

6. Smilstvo! Jaká vlastnost tě u opačného pohlaví nejvíce přitahuje?

Když se s chlapem dá dobře popovídat, smysl pro humor a smysl pro šílenosti :-). Když o sebe muž přiměřeně dbá a záleží mu na tom, aby ženám voněl a vypadal k světu. To vše můj drahý splňuje stoprocentně.

7. Závist! Jakou kosmetiku bys nejraději obdržela jako dárek od ostatních?


Moc ráda dostávám parfémy (podle předchozí objednávky :-). A jinak jakoukoli kosmetiku, kterou bych si jinak nekoupila. Možností je mnoho :-). Moc ráda bych například něco od Benefitu ;-).


Doufám, že se Vám článek bude líbit a budete pilně komentovat. Brzy bude giveaway!

1 komentář:

  1. Tenhle tag se mi taky líbí, patrně si ho v brzké době půjčím. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).