úterý 24. dubna 2012

Rtěnky a lesky

Dnešní příspěvek bude taková revize mých rtěnek a lesků. Myslíte si, že dvanáct rtěnek a čtyři lesky jsou moc? :-)


Rtěnka mi musí především vonět, dávám jednoznačně přednost rtěnkám s leskem a nejraději mám růžové, fialové a červené odstíny. Nemusím mít drahé rtěnky, protože je stejně vždycky sním s jídlem, vypiju s pitím atd. :-D. Mám dvě rtěnky od Clinique, se kterými jsem velmi spokojená, a každá mě vyšla asi na 80 Kč ;-). Mými velkými oblíbenci, jak můžete vidět na fotkách, jsou rtěnky z řady Power shine od oriflame. Vlastním v současné době čtyři odstíny, na fotkách jsou zcela vlevo. Zleva je to Sexy plum, Trendy berry, Pink punch a Red ovation. Další čtyři rtěnky jsou rovněž od oriflame, dvě z řady Pure colour, odstíny Shell pink a Pretty pink. Sedmá rtěnka (počítáno stále zleva) je od oriflame z řady Colour attraction, odstín Midnight hour. Vedle ní je rtěnka z limitované edice v odstínu Red carpet. Devátá a desátá rtěnka je od Clinique, a to v odstínech Nearly violet a Flamenco. Další rtěnka je opět od oriflame, a je jedna z mých nejoblíbenějších, bohužel už ji přestali vyrábět :-( (odstín Pink strass). Poslední rtěnka je od Avonu v odstínu Watermelon. Lesky mám čtyři, a to: Maybelline colour sensational lip gloss v odstínu Coral blush, Bourjois Effet 3D v odstínu Rose mythic a dva lesky Glam shine od L´oréal, průhledný lesk v odstínu Aqua curacao a lesk Glam shine Blush v odstínu Candy blush. Lesky Glam shine miluju, nádherně voní a rty krásně vyživují a hydratují. A vrhneme se na fotky odstínů na ruce ;-).

Shora:
oriflame: Power shine Sexy plum
oriflame: Power shine Trendy berry
oriflame: Power shine Pink punch
oriflame: Power shine Red ovation
oriflame: Pure colour Shell pink
oriflame: Pure colour Pretty pink







Shora:
oriflame: Midnight hour
oriflame: Red carpet.
Clinique: Nearly violet
Clinique: Flamenco
oriflame: Pink strass
Avon: Watermelon


 Lesky shora:
Maybelline: Coral blush
Bourjois: Rose mythic
L´oréal: Aqua curacao
L´óréal: Candy blush







A co vy a vaše oblíbené rtěnky a lesky? Máte některé, které jsem zde vyfotila? A viděly byste některou z nich raději vyfocenou na rtech ;-)? Těším se na vaše komentáře.

7 komentářů:

  1. Jakou mají ty rtěnky od oriflame průměrně výdrž? Barvičky jsou to pěkné.
    Já sama mám spíše drogerkové rtěnky. Lesky úplně moc nemiluji...:)

    http://propadliste-dejin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty power shine tak dvě až tři hodiny, když nepiješ a nejíš :-). Jinak se setřou. Ta červená matná je držák, ale malinko vysušuje. Ty se třpytkami(s leskem) se mi obecně stírají dříve než matné rtěnky.

      Vymazat
  2. watermalon se už taky pěkných pár let nevyrábí :)taky jsem ji měla a byla absolutně skvělá, moc mi ta barva vyhovovala....i ta vůně...ach jo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ji mám jako největší svátost, ale ta Clinique Nearly violet je jí odstínem podobná :-). Byla to skvělá řada, skvělé rtěnky. Měla jsem i další odstíny. Vždycky přestanou vyrábět ty nejlepší věci....

      Vymazat
    2. souhlasím, měla jsem též ještě 1 odstín. já tu watermalon mam asi taky ještě někde doma, ale snad už 10 let, tak už bych se na to pusu možná i bála dát...

      Vymazat
    3. Ano, asi je načase se jí zbavit :-)

      Vymazat
  3. asi zacnu vybalovat moje rtenky :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).